Park- og anleggsmessen går inn i en ny fase. Med et forsterket team på plass intensiveres arbeidet med å videreutvikle messen som bransjens viktigste møteplass.
– Vi må tenke langsiktig, sier Dag Edvartsen, som er ny prosjektleder. Ambisjonen er tydelig: Park og anleggsmessen skal styrkes som arenaen for alle som jobber med utvikling, drift og vedlikehold av uteområder – og som ønsker å bidra til fremtidens bærekraftige by- og landskapsutvikling.
Kobler mennesker, muligheter og marked
Messen skal samle hele verdikjeden – fra leverandører av maskiner, verktøy, parkutstyr, materialer, planter og smarte løsninger, til anleggsgartnere, landskapsarkitekter, entreprenører og beslutningstakere fra både offentlig og privat sektor. Felles for dem alle er ønsket om å utvikle grønne, flerfunksjonelle og robuste uterom som tåler fremtidens klima.
En sentral målsetning er å koble mennesker, muligheter og marked – og å utvikle møteplassen i tett samarbeid med bransjen selv. Gjennom et inspirerende fagprogram og høy faglig kvalitet skal messen ikke bare samle bransjen, men også bidra til å utvikle og utfordre den.




Med sterke samarbeidspartnere, som NAML, og et team med lang erfaring fra utvikling av bransjemesser, ligger alt til rette for at Park- og anleggsmessen skal ta nye steg i årene som kommer.